2014. június 8., vasárnap

Opimpelt!

Éleztem, javítottam már jó pár darab opinelt, sőt tokokat is varrtam már ezeknek a bugyli bicskáknak, és azt mindig is tudtam, hogy az opinel pengéje nem rossz! Az egyik barátom eltörte a hegyét egy 12-es opinelnek, és elhozta hozzám, hogy a pengehátból csiszoljak el, így újra lessz hegye. És a végeredmény jobban tetszett mint a gyári pengeforma! Rá kellett jönnöm, hogy nincs opinel bicskám, és lenne kedvem átpimpelni egyet. Hát el is futottam, vettem egy 10-est majd nekiestem. Természetesen első a pengehát visszacsiszolása volt, majd jöhetett a markolat! Nagy átalakítást nem akartam eszközölni, csak, hogy a szemem elégedettebb legyen! Egy kicsit belecsiszoltam a markolatba ide, oda, majd bekentem egy kis zöld fapáccal. A végén pedig eltömítettem a pólusokat, lenolajba kevert méhvisszal, és megéleztem rendesen mert a gyári éllel naggyából semmit sem tudtam volna elvágni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése