2013. április 21., vasárnap

A farmeros vadász testvére

Nem kellett egy hét, amint volt egy kis szabadidőm már készítettem is magamnak a kést. Na de, hogy ne legyen ugyan olyan (meg, hogy ne ritkítsam a kedvesem ruhatárát), elmentem turkálóba, farmer beszerző körútra, és meg is találtam az elképzeléseimnek megfelelő kék farmert. Néztek rám nagy szemekkel az eladók, sőt szóvá is tették, hogy hová szeretném felvenni a nálam két számmal nagyobb farmert. Amikor elmondtam nekik a tényt, hogy mi készül belőle, csak nevettek hitetlenül. De azért kiváncsiak voltak, és természetesen meg kellett mutatnom nekik amikor elkészült. Na az volt az érdekes ábrázolat az arcukon. De visszatérve a pengére. Az előző kesemnél még kikötés volt az is, hogy legyen súlya, húzása. Sikerült is, volt, de én mégtöbbre vágytam. Így fúrtam a markolat alá a pengébe három nyolcas furatot, és kiöntöttem ólommal.Így a kész kés 190 gramm lett. Na ennek lett húzása! Megkapta a magáét a farakáson, csavartam, ütöttem, vágtam, nagyon durván leteszteltem és minden porcikája bírja. Ez bizonyított, kapott egy csinos, hozzáillő kis bőr, farmer kompozit tokot, és a kedvencem lett.

4 megjegyzés:

  1. Szervusz Balee !

    Te egy profi késkészítő vagy, és azt hiszem hogy csak szívatni akarsz, hogy az én véleményem is kíváncsi vagy. Hát tessék. Itt lesz egy őszinte , építő jellegű kritika. Akkor készíts tükörpolírt, ha az alatta lévő felületen, nincsenek csiszolási nyomok. A sok szemcsés vásznak arra valók, hogy ezt eltüntessék. A formába viszont simán beleszerettem. Az én Buddy nevű késem volt ilyen formavilágú. Majd még megnézem a többi késed is.

    Ja, és kiraktalak az oldalsávomba is.

    AMA.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ama, na erre vártam. Igen egy kicsit türelmetlenül vártam már, hogy elkészüljön ez a kés, és nem haladtam végig a csiszolópapírok "ugróiskoláján".
      De meg lessz, kijavítom!

      Balee

      Törlés
    2. Ebbe a hibába a mai napig, én is beleeesem.

      Törlés
  2. Nagyon jó kés lett, látom eladó az íjászapró.hu-n? :)

    VálaszTörlés