2014. május 5., hétfő

Bőrvas!

Sziasztok! Visszatértem! Tudom egy kicsit eltüntem, de most megmakacsoltam magam, és szorítottam egy kis időt, hogy késezhessek egyet! Íme az eredmény! Az egyik rég dédelgetett terveim közül valósítottam meg ezt a vasat.( igazság szerint azért ezt, mert elég kevés idő alatt el tudtam készíteni) A penge, magam álltal hőkezelt csapágykéreg, konvex élezéssel, minimális élszalaggal ,a markolat és a tok fűzése marhabőr , a tok pedig maga, bivalybőr, és minden méhviaszos lenolajjal lekezelve. Meglepően kényelmes lett, sokkal kényelmetlenebre számítottam! Sok előnye nincs ennek a markolatnak, viszont egy kiemelkedően nagy előny, hogy nedvesen sem csúszik! De a lényeg, hogy végre késezhettem egyet, az eredménye pedig tetszik nekem!

6 megjegyzés:

  1. Szervusz Balee !

    Szerintem is az a lényeg, hogy késezzen az ember. De ha ilyen jó dolgok kerekednek ki a kezei közül, akkor késezhetne többet is. Nagyon frappáns ötlet a fűzött markolat. Régen én is alkalmaztam az egyik kis késemnél. Még hogy kevés munka ? Mire azt a sok lyukat kifúrtad ! He-he. Tetszik a bőrös !

    AMA.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ama!

      Részben sajnos, részben hála isten nincs most sok időm késezni, de azt te is tudod, hogy sokáig nem bírja az ember fia, hogy ne áljon neki egy darab vasnak!
      Ebből kiindulva, szerintem nemsokára bővítenem kell újra a palettát.
      Egyébként nagyon örülök, hogy nem csak nekem tetszik! Köszönöm!

      Balee

      Törlés
  2. Nem csak neked hanem nekem is nagyon tetszik,lenyűgöző!

    Szabolcs

    VálaszTörlés
  3. Szia Balázs!

    Ez amolyan "bőrős" kése, Profi munka, mint a korábbiak, gratulálok!
    Ed

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ed!

      Igen, ez találó, konkrétan a bőrös kése!
      Kössz a dícséretet!

      Balee

      Törlés