2014. január 30., csütörtök

Horgász kukri!

Készítenem kellett még egy kukrit! Kedves ho-hó barátomnak meggyűlt a baja a tóparton nőtt dzsungellal, és egyben megtetszett neki a falamon a saját kukrim. Ezek után még meglátta munka közben is ( mert jobban szeretek vele gyújtóst készíteni, és hasogatni a műhelybe mint a kisfejszével ), és egyből beleszeretett. A kikötés az volt ,hogy dupla bakni legyen rajta és, hogy a markolat vengéből és agancsból készüljön. Nekiláttam és ez lett a végeredmény. A penge 6 mm-es rugóacél, a tokja pedig vastag marhabőr. Most már csak a szezont kell kivárni, és lehet csapkolódni!

7 megjegyzés:

  1. Szevasz Balázs
    Nem tudom hova jár horgászni a haverod, de ha ezt a többi horgász meglátja, akkor több irigyetek is lesz, ez biztos. Igazából keresgélem a szavakat hogy hogyan is díicsérjem meg ezt a szép és igényes munkát, de az az igazság hogy csak irigykedem én is. Mondjuk nekem ez dicséretnek számít, te is vedd annak!
    Ha közelebb laknánk megbíználak egy, vagy több tok elkészítésével (gondolom az is a te műved) mert nekem a bőr nem engedelmeskedik úgy mint a kések anyagai.
    Üdv.: Oláh Barna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szervusz Barna!

      Köszönöm a dícsérő szavakat, de a munkáidat elnézve nincs szükséged irigykedésre. Gyönyörű vasakat faragsz te is. Ha egyszer pedig elszánod magad, akkor szívesen segítek tok ügyben.


      Balee

      Törlés
    2. Az elhatározás megvan, csak a kivitelezés része tűnik bonyolúltnak, a távolság miatt. Gondolom postán el kellene küldenem a pácienst hogy tudjál mondani valamit rá. Egyébként az utolsó bejegyzésben szereplő tantóra kellene ruha.

      Törlés
    3. Szia Barna!

      Persze, e-mailben telefonszám csere, posta ide hozzám, megbeszélés telefonon, elkészítem, posta vissza hozzád bőrruciba csinosan! Így szoktuk.
      balee69@gmail.com

      Balee

      Törlés
  2. Hát csak ámulok és bámulok, milyen szép mesteri késeket készítesz!

    Üdv:
    Ed

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Tudod Ed, az én munkám még nagyon messze van a mesteritől, de próbálok törekedni arra, hogy egyre szebbek legyenek.
      Viszont az nagyon jól esik, hogy nem csak nekem, hanem nektek is nagyon tetszik, úgyhogy nagyon szépen köszönöm a dícséretet!

      Törlés
  3. Szia Balázs!
    Ezek bizony mesteri munkák! Szemet gyönyörködtető kések még a monitoron keresztül is. Mivel én is szeretem az ilyen "kézműves cuccokat", szeretném veled felvenni a kapcsolatot! Lenne pár érdeklődő kérdésem, ha rám írnál a blogomon, megköszönném. Üdv.: Bereczki Szabolcs, csomómánia.blogspot.hu

    VálaszTörlés