2014. december 26., péntek

Agyon szegecselt karácsonyi!

Sziasztok! Mostanába nem nagyon volt időm késezni, de jelentem életben vagyok! (ha valakit esetleg érdekel) Ezt a vasat már nyáron elkezdtem tervezni, csak a kivitelezés váratott magára. Az időm most is nagyon szűkös volt, hiszen 22.-én reggel álltam neki,és 23.-a délutánra el kellett vele készülnöm! Hozzáteszem, többet ilyet nem csinálok, hiszen pont azért készítem a késeket, mert élvezem, ez a sijetség pedig az élvezet rovására ment. Na de valamit a késről. Penge böhler n695, 58-59 hrc keménységű. A baknik és a vékony szegecsek sárgarézből készültek, a mozaik szegecsek pedig vegyesen, sárga és vörösréz+ rozsdamentesből. A markolat, a baknihoz legközelebbi része, szilvafából, majd ezt követte egy vékony vadnarancs, utánna paduckból, narancsból, majd a legvégén zebránóból készítettem. A tokot egy nagyon vastag, de nagyon lágy marhabőrből produkáltam. Ami még különlegessége ennek a vasnak, hogy legális méreteken belül maradtam.

5 megjegyzés: