2014. augusztus 2., szombat

Csajos tücsök!

Szerintem érthető, hogy miért lett ez a címe! Egyik vadász barátom lányának készült, aki Ő maga jött el hozzám és vázolta fel nekem az elképzeléseit. Természetesen az egyik kedvenc színe a rózsaszín. Így elindultam és vettem egy rózsaszín farmert, egy turkálóban. Ugye nem kell leírnom, hogyan néztek rám a pénztárnál! A pengéje böhler n695 konvex élezéssel, és pengeháti díszítéssel, a markolat, és a csuklópánt gyöngy, rózsaszínű és kék farmer micarta, a tokja kékfarmer és rózsaszín marhabőrből készült. A markolatpanelokat hátul egy vörösréz csővel, elöl egy sárgaréz szegecscsel rögzítettem, amit a farmeron lévő szegecscsel takartam el díszítés céljából. Kipróbálni nem tudtam, mert olyan kicsi lett a markolat (ugyebár a gazdája kezébe készült) , hogy kifordul a kezemből, nem tudom megmarkolni! De az elkészítését nagyon élveztem, pont azért mert nem egy sokathasznált színkombináció késeknél!

5 megjegyzés:

  1. Balázs ezt nagyon személyre szabtad. Ne csodálkozz, ha elkezdenek érdeklődni irántad a csajok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Barna!

      Köszönöm!
      A csajok meg csak érdeklődjenek, engem már csak a kések érdekelnek! :)

      Balee

      Törlés
  2. Agyam eldobom a munkáidtól! A birodalmi testőrök is piros feketében álltak az uralkodó mellett! Ilyennel tuti ennének és én is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szabolcs!

      Az agyad maradjon a helyén, külömben mivel készítenéd a szép csomóidat!?
      Egyébként kössz az elismerést!

      Balee

      Törlés
  3. Szervusz Balee !

    Csak annyit mondanék, boldog lehet a kis hölgy, hogy egy olyan kést fog használni, amiből csak egy van a világon. Ja, és el tudom képzelni a turkálós arcokat is. He-he !

    AMA.

    VálaszTörlés