2013. június 16., vasárnap

Szmöre a gombász!

Jött hozzám egy barátom, és feltette a kérdést, "tudsz-e nekem gombászós kést készíteni"? Gondoltam egy sima kis bicska méretű fix kés. De nem, utánna néztem és én bevallom ilyet még nem láttam. Még ecset is van a végükön! Kezdés képpen elindultam a művészellátóba, ecsetet venni. Belépek, köszönök és mondom a hölgynek, hogy ecsetet szeretnék. "Válasszon", és rámutat többszáz ecsetre. Jó öt perc alatt ki is választottam, odalépek a hölgyhöz, és lerakom a pultra. Kérdezte az eladó, hogy mit festek, mire én elmondtam neki, hogy mik a szándékaim az ecsettel. Erre azt válaszolta, hogy "jó drága kés lessz ez". Kiderült, hogy a kiválasztott ecset majdnem 5000 jó magyar forint. Menten leültem, és kértem egy olcsóbbat. Mire magamhoz tértem, már ott voltam ( ahogy Ama mester mondaná) a kupiba, és már rajzoltam is. A pengét 2-es gatterlapból készítettem, a markolat pedig paduk és narancs fa. Az elejére bronzból raktam baknit amit réz szegeccsel rögzítettem. Az ecsetet belefaragtam a markolatpanelek közé, amit egy kis uverapid és sajátkészítésü mozaikszegecsek rögzítenek a pengére. A kés színeivel harmonizáló tokot készítettem hozzá, és még az ecset is kapott egy bőr kupakot. Vannak rajta kissebb hibák, de a gazdája irdatlanul örült neki!

3 megjegyzés:

  1. Kedves Balázs!

    Tetszenek a munkáid, kések is, bőrök is.
    Ha esetleg szeretnél eladásra kínálni ezt-azt, van egy új http://www.bladeshop.hu/ késes netbolt, ahol tervezünk 'Hand-made' kategóriát, azaz, hogy amatőr késbarkácsolók eladásra kínálják az arra érdemes műveiket. Mit szólsz az ötlethez?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szervusz Ed!

      Először is köszönöm a dícséretet, és nagyon örülök, kogy tetszenek a munkáim.
      Az ötlet konkrétan felcsigázott a netboltal kapcsolatosan, és persze, hogy érdekel!

      Balee

      Törlés
  2. Kedves Balázs!
    Akkor kitaláljuk mint-hogy lenne célszerű megoldani, oszt majd összehozzuk.
    Üdv:
    Ed

    VálaszTörlés