2013. szeptember 14., szombat

Kockás lőszeres!

Üdv minden olvasómnak, ismét a színen vagyok. Ezt azért írom mert, ugye ami tönkre mehet, az tönkre is megy, hát nekem a laptomon ment tönkre a kijelző. Na de én ettől még aktív voltam ám. Átalakítottam a "harcos" késem sablonját, leginkább a késhát ívét növeltem meg, és a pengét meghosszabítottam pár miliméterrel. Aztán kifaragtam 5-ös rugó vasból. A bakni rozsdamentes, sárgarézzel felzömítve. Egy pár hete a műhelybe rám szólt az egyik barátom, hogy elrepedt a gatyám az ülésemen. Nagyon szerettem, de amikor levettem, már tudtam, hogy ez a gatya még reinkarnálódni fog egy dögös markolatpanelkènt. Így is történt. Feldaraboltam, nyakon öntöttem egy adag gyantával, majd formáracsiszoltam. Egy régebbi munkámból kifolyólag, pedig ott maradt nálam 6 darab lőszerhüvely, amit most szegecsként használtam. A hátsó szegecs függönykarnisból, rozsdamentes hegesztőpálcából és sárgaréz huzalból készült. Políroztam, majd felöltöztettem. Sajnos ez sem lett a sajátom, hanem egy jóbarátomé (aki az egyik legjobb kuncsaftom is), jobbanmondva ezt ő is ajándékba viszi. Az ő sajátja a következő ami ez után készült, a neve "Vadállat" lett. Többet nem árulok el róla, ígérem minnél előbb felrakom a képeket róla.

2 megjegyzés:

  1. Szia Balázs!

    Jó lett a kés, különösen a lőszer díszítés. Már én is próbálkoztam ezzel, de belecsiszoltam véletlenül, nem lett ilyen mutatós. Tetszik a rozsdamentes bakni is, most má' én is gondolkodom rajta, a szokásos réz helyett...

    VálaszTörlés
  2. Szia Ed!

    Köszi, nekem is nagyon bejön ez a kés is.
    A lőszer díszítésbe akkor nem fogsz belecsiszolni, ha paneleket, a felragasztás előtt már teljesen készrekészíted, majd beleragasztod a felpolírozott hüvelyt.
    Ezután állítod össze.
    Természetesen ez is csak egy jótanács, amit kaptam én is bőven, és sokat tanultam belőle.

    Balee

    VálaszTörlés