2013. augusztus 19., hétfő

Itt a második harcos!

A második, de biztos, hogy nem az utolsó! Megint magamnak készítettem, de nem az enyém lett mire elkészült. Sokat nem akarok és nem is tudok róla írni. A penge ugyanaz, a baknikat rozsdamentes anyagból készïtettem, amit sárgaréz szegeccsel zömítettem. A panelokat padukból csiszoltam ki, amiket rádióantennából és sárgaréz hozaganyagból készített mozaikszegecssel rögzítettem. Ja a súlya! Nem kicsi, de a rozsdamentes nem olyan nehéz mint a vörösréz, ezért ez "csak" 330 gramm. Aztán olaj, és a piros panelokhoz illő vörös marhabőr ruha.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ismerősömtől kaptam a telefonszámod, de régi és nem aktív. Kérdés: szgk. kormánybőrözéssel foglalkozol még? Kösz

    CSaba

    VálaszTörlés
  2. Szerbusz Csaba!

    Igen, foglalkozok!
    Írj egy e-mailt!
    balee69@gmail.com

    VálaszTörlés