2013. szeptember 28., szombat

A csontoshátú harcos!

"Apa új kése nagyon finom"! Végre elkészült a saját késem is, amit Boti három másodperc alatt nyúlt le tőlem amint nem figyeltem oda. Na de ez nem gyerek kezébe való Sokminden újat nem tudok róla írni, és nem is akarok. Szerintem elég, ha csak nézi az ember. Azért egy két adat. A penge ismét csapágykéreg, ami az élén 60 rockwell keményre sikerült, ami részben hozzájárult a dicső 360 grammos súlyához. A bakni rozsdamentes, és a szegecs is amivel rögzítettem, viszont a markolat panel ( amit így egybe még nem használtam ) az fehérített marhalábszárcsont. Tudom nem lett teljesen fehér, de direkt előbb kivettem a hidrogénperoxidból. A panelszegecs lőszerhüvely, és sajátkészítésű mozaikszegecs. A tokkal is kísérleteztem egy kicsit, bevallom másodikra olyan lett amilyet én akartam. Lényeg, hogy eddig aki látta mindenkinek tetszett, de csak egy valakinek engedtem meg, hogy megkóstolja.

2 megjegyzés:

  1. Szervusz Balee !

    Bejön neked ez a forma. Elismerésem ! Ez is szép lett.

    AMA.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ama!

      Igen, ez nagyon az én ízlésem.
      Köszönöm a dícséretet.
      Egyébként tényleg sikerült jól eltűnnöd, már nagyon hiányoltalak. Reméllem semmi gond nem volt ( van)!?!

      Balee

      Törlés