2013. március 17., vasárnap

Kis szalonnázó

Felkértek, hogy készítsek egy legális méretű, kis szalonnázó kést az egyik rokonom névnapjára. Sokat gondolkodtam és hatalmas dilemmában voltam, hogy milyen éle és mennyire éles legyen. Ugyanis a kedves rokonom össze-vissza vagdalja a saját ujját (ami még elfogadatható is) , de a saját szemem láttára nyalta meg a kés pengéjét, aminek eredménye az lett, hogy elvágta a szája szélét. Na, most ez úton hívom fel a kedves rokonom figyelmét, HOGY A KÉS BOROTVA ÉLES!!! Nem nyalogatjuk és odafigyelünk, amikor használjuk! Ugyanis rá kellett döbbennem, hogy nem vagyok képes életlen kést készíteni, még úgy se, hogy minimális élszalagot húztam neki. Ezt azért próbáltam, hogy meredek legyen az élszög, talán így nem szalad mélyre az ujjába. Na, de valamit már a késről is. A penge a szokásos fűrészlap. A markolat viszont nagyon megfogott amikor megláttam nyersen. Tölgyből készítettem és pont ketté vágtam egy hibát a közepében. Na, ezt raktam kívülre. Megpácoltam, az éleket visszacsiszoltam (hogy kapjon egy kis antikolt jelleget) és mivel ez folyó víz alatt lesz mosogatva, kapott két réteg lakkot is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése