2015. március 17., kedd

Hát így jártam!

Ez az én késem lett volna! De nem. Egy kicsit elcsüggedt az arcom, amikor megtörtént ez a törés az életembe.(tudnám hasonlítani ahoz, mint mikor elveszik egy gyermektől a játékát) Na de ez van, ami megtörtént, az megtörtént. (hála isten még csak egyszer) A terv az volt, hogy az edzés előtt polírozom, majd a visszaeresztés után csak rongyal áttörlöm, és kész a penge. Sajnos amit nem vettem észre, hogy túlhevítettem, és a keménység tesztemen megbukott. Dehát ez van, csoda, hogy eddig még nem történt ez meg velem. Majd a következő összejön.

1 megjegyzés:

  1. Szervusz Balee !

    Az én együtt érző arcomat is légyszives elképzelni, mert így jártam én is. Pedig én még meg is eresztettem, mert arra szükség van, az edzés után. Minél tovább ereszted annál szívósabb lesz. De hát ezt te is tudod. Egyébként a forma, egyértelműen bejön. Ja, és meg vagy dícsérve........Ügyes vagy Baleeee !

    AMA.

    VálaszTörlés