2013. április 21., vasárnap

A farmeros vadász

Felkért egy kés őrült, vadász barátom, hogy készítsek neki egy igazi vadász munkakést. Kihívás volt, és én azt imádom ha nem egyszerű valami. Agyaltam, rajzoltam, terveztem és elévetettem az elképzelésem, ami tetszett neki. Nekiálltam az első komoly késemnek. 4-es crv rugóacélból készítettem a pengét, aminek az éle összelett kovácsolva (tömörítve), majd 56 hrc-re lett megedzve. Az élszalagot (ami kritérium volt), majdnem teljesen felhúztam a pengehátig. A markolaton sokat gondolkodtam, és arra jutottam, hogy micartából készítem a tartóssága miatt. Így becsullankodtam a gardróbszobába, megragadtam a kedvesem egyik régen viselt fekete farmernadrágját, és csak úgy porzott utánam az út úgy futottam vele. Nem telt bele fél óra már csorgott belőle a gyanta. Szerintem magáért beszél. Aztán jött a polír, készült a bőrtok, és sírtam mint a kisfiam amikor át kellett adnom a gazdájának. Már tudtam, ennek el kell készítenem a testvérét magamnak.

1 megjegyzés:

  1. Szia Balee!
    Szép a vadász tok és a testvér kés kombó (szeritem).
    Sok ilyet kívánok még!
    Üdv.
    Matyas

    VálaszTörlés